Here we go again...

Klockan är halv tolv & jag är jättetrött! 
Dagen blev inte som jag hade tänkt. 
Handlade på morgonen, gjorde stallet sen medan S var i skolan. 
Satte mig sen med bokföringen medan S åkte & red en häst. 
Hon kom dock hem redan efter ca 30 min. 
-Var hästen halt, skrek jag - du är hemma så snabbt?!?
- nä, det går så fort om man inte kan sitta kvar på hästen fick jag till svar...
Efter en liten stund i soffan tog vi tjuren vid hornen & började dagens sjukvårdsbesök. 
Bankeryds Vårdcentral gick ganska fort, upp till röntgen på Ryhov - tog lite tid. Sen Akuten då... Där tar det alltid mer än lite tid! 
Men dagens 5,5 timme är nog ändå ett rekord tror jag. :-)
Trevligt bemötande fick vi idag iaf. (En röntgensköterska undantagen!) 
Dagen slutade med en reponerad & gipsad radiusfraktur vänster arm :-(
Gips i 4 veckor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0