Influensa

Oj vilket uppehåll det har varit i bloggandet igen...
Vet inte var tiden tar vägen nuförtiden. 
Det vet jag väl i & för sig - jobbet :-)
Jag trivs jättebra, jobbar 85% (inte 100) 

Men just nu har influensan slagit till ordentligt här. Det är bara T som är på benen. 
Jag jobbade i torsdags till 14.30 & la mig direkt sen & här ligger jag än :-/
Trodde jag skulle kunnat jobba idag men det går inte. 
Vi får se om jag är fit for fight till helgen. Jobbar isf fre-sönd.  
Så just nu händer det inte alltför mycket här. 

Så lite att idag när jag skulle laga mat för första gången på 5 dagar mötte den här Pysen mig i kylen! :D

Söt va?!
Jag blev lite gladare i alla fall!
Han sitter kvar & sprider glädje i köket. 
Gjorde köttgryta & ris istället för nåt m potatis :-)
Dags för lite nezeril, halstabletter & en tupplur. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0