5:2 fast(a) 6:1

Idag har jag kört 5:2 dieten, fast jag kör 6:1. Alltså jag "fastar " 1 dag i veckan istället för 2. 

Jag började morgonen med ett dressyrpass före frukosten. Svettigt...
Duschen var efterlängtad och sen gjorde jag lite havregrynsgröt. 
Äter alltid det till frukost på "5:2 dagarna, det & en kopp te. 
Anette dök upp sen & behövde skriva ut lite papper. 
Vi bestämde hastigt att vi skulle simma på Attarp. 
Jag åkte först till jobbet för jag glömde att skriva in övertiden jag gjorde i onsdags. Vill inte skänka dom timmarna till kommunen :-/
Kul att behöva åka till jobbet första arbetsdagen :D

Jag simmade 1100 meter, vädret var sådär men vattnet var hyfsat varmt. 
A bjöd på kaffe sen så vi satt & pratade en stund. 
Ica blev nästa stopp. Vi får Skånebesök imorrn så det behövdes handlas en hel del :-)
Det blev kycklingsallad till lunch & en massa vatten. 
När T kom hem tog vi en promenad på drygt 6 km. 
Jag kände på slutet att min bensin verkligen var slut :0 Men jag lyckades släpa mig hem ;-)
Det blev väl lite väl mycket motion på "fastedagen" Men skönt va det :-)
Vi gjorde några hamburgare sen på kvällen. Jag åt ren nötfärs burgare med salladsblad som "bröd" 
Tog en kopp te bara på kvällen. 

Vi är kattvakt denna veckan. Åt Norpan. Hon blev glad när jag kom & ville gosa en stund innan hon gick ut på musjakt. 
Princen vill oxå alltid gosa en stund på kvällen. Han vill att vi ska klia varandra :D

Myshäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0