Att umgås

Dagarna går fort!
Vi har ägnat tisd onsdag & torsdag åt att umgås. 
Trevligt!
Sånt vi knappt aldrig hinner annars :D

I tisdags kom Tina, Stoffe & Nellie från Skåne. Jättekul att träffa dom igen. 
Vi åt fläskfilégryta, ris & vitölksbröd. Gott! Till efterrätt åt vi jordgubbar, som S & Danne plockat, glass + kladdkaka med grädde. 
Vi satt ute till midnatt & badade & njöt av härligt sommarväder :-)

I onsdags var det Mats & Marie som ville umgås. 
Då grillade vi "rökiga" hamburgare & åt Banana Split till efterrätt. Gott det med!
Gjorde Coleslaw till med & Pommes.
Sen spelade vi Canasta. Det var jämt men B & jag vann till slut. 

Idag fixade jag stallet på fm (S & D är i Köpenhamn) ett par dagar. Red ett väldigt svettigt pass i ridhuset. 
Det var jättevarmt! 
Efter en dusch åkte vi till M&M i Kaxholmen & blev bjudna på sill lunch & kaffe. 
Vi bokade oxå nästa veckas resa till Rugen i Tyskland. 
Det var jättevarmt när vi kom hem så jag la mig i poolen en stund :-)


På kvällen började vi göra hagar inne hos Sam. Fick väl i hälften av stolparna tror jag. 
Hungern gjorde sig påmind efter fyspasset i hagen. 
Jag testade nåt nytt. 
Flätad pizzarulle. 
Kan rekommenderas!


Det var riktigt gott ihop med hemmagjord pizzasallad. 
Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0