Binz & Thiessow

I morse sprang jag en sväng före frukost. Det var skönt :-)
Jag sprang ner mot strandpromenaden men fortsatte sen utmed havet på "vandringsleder" i skogen. Perfekt underlag. 
Rundan blev inte så lång för vi hade bestämt att vi skulle äta frukost 8.30
Vy mot Binz taget på min löprunda. 

Efter frukosten gick vi ut alla fyra & gick runt i Binz där vi inte hade varit förut. Vi gick ut på "piren"

Sen tog vi en god fika 

Efter det hoppade vi på en liten buss & åkte en liten rundtur, varpå vi fortsatte promenaden. 
Vid den "gröna sjön"
Då vädret fortfarande var mulet bestämde vi oss för att åka en sväng med bilen. 
Vi åkte längst ut på Rugen till Thiessow. 
Där finns en verkligen jättelång strand + att det var marknad som vi gick på. 
Det blev inga inköp gjorda..

Marie på stranden. 
Jag observerade aldrig att det var nudiststrand åt det hållet jag tog kortet, haha. Bakom mig var det "hundstrand"
Alla stränder är indelade i naken, hund eller textil :D
Det gäller att gå rätt! 
Fortsättning följer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0