Långt dygn

Vi checkade ut från hotellet i Binz igår & åkte till Stralsund. 
Detta var en ganska stor stad med både ny & gammal bebyggelse, både sol & regn. 
Vi gick runt & tittade i lite affärer, fikade & åt mat. 

Sen åkte vi mot Sassnitz & färjan. 
Vi handlade på Border Shop & fick sen vänta några timmar på att få köra på båten. 
Strax efter 23 lämnade vi hamnen & vi va snabba upp från bildäck så vi fick vettiga stolar att försöka sova lite i.  
Vi skulle va framme i Trelleborg 03.15 men var lite försenade. 
Jag sov lite i bilen upp men inte mån lång stund. 
I Ljungby åt vi lite frukost. 
Runt 8 var vi hemma & jag släppte ut hästarna innan vi åt frukost igen :-)
Vi hade våra 2 extrasöner här oxå. Både Filip & Adam är här i helgen. Kul att se dom igen :-)

S & jag red sen. 
Jag fick ta Princen & S red Chante efter Roger. 
Princen har verkligen utvecklats mycket på dom månaderna S haft honom. 
Storleksmässigt oxå. Dom mätte honom i torsdags. 
Han är 1.76 m Det är högt :D

Vi åkte ner på stan & åt tillsammans med pojkarna. På Rosegarden. 
Alltid gott :-)
När vi kom hem somnade alla andra... 
Jag tog en promenad först & tvättade Rubin sen. Han blev så fin & luktar nu gott oxå <3
Mockade hagen efter det oxå!
Nu hoppas jag att jag kan sova inatt. 



Glömde visst påminna barnen om att vattna blommorna & tomaterna när vi var borta..... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0