Ledig lördag

Äntligen ledig!
Det är välbehövligt!
Jag jobbade 7-15 igår (fredag) & somnade direkt när jag kom hem...
S erbjöd sig att rida Chante så vi gick ut vid 18-tiden. 


Efter det hoppade vi in i bilen & åkte upp till Emelie i Flaskebo. 
Hon har stukat foten & behövde ridhjälp av S. Hennes 3-åring ska tävla snart & lite träning med ryttare på skadar ju inte inför tävlingen :D
Han var jättesnäll! Men vad annorlunda allt är med western hästar :-)
Spännande :-)

Han är alldeles guldfärgad & jättegosig!
En riktig myshäst! <3
När vi kom hem hade B gjort tacos. 

Idag lördag vaknade jag tidigt trots att jag var ledig...
Jag fixade stallet & hästarna, åt frukost & sen åkte vi mot stan. Jag S & Danne. 
Jag släppte dom två på torget & åkte själv till Eko & köpte spån. 
S & D köpte bl a färska räkor, lax & smultron. Mums! 
Jag red Chanti i ridhuset, det var riktigt svettigt! 
Jag duschade av C efter ridningen & släppte sen ut dom i hagen igen..



Haha, båda rullade sig för fullt (& blev skitiga :-(  )

Låg lite vid poolen sen men det var inte så varmt, tyvärr. 

Vi åt räkor lax & smultron på kvällen, jättegott var det. 
Nu är jag jättetrött igen. 
Zzzzz
God Natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0