Liten hjälpreda

S släppte ut hästarna idag så jag sov till 8. Skönt!
Anette & jag red ut en sväng vid 9. 
Vi skrittade bara så det var lugnt :-)
När jag kom hem var P & Felix här. 
Bosse skulle laga deras bil. 
Felix kom till mig i stallet direkt. 
Han ville hjälpa till. 
Vi började med att mocka. Att ta bort bajset var väldigt spännande :D

Han var så duktig så! Mocka i foppatofflor..... :0
Sen la vi in hö, bytte vatten & sopade. 
Efter det var vi fikasugna. 
Felix älskar bullar. Så efter att han hjälpt mig sätta på kaffe ( & räkna skopor - en, tå, te, fya, fem, chex, evla ;-) :D ) så tinade vi bullar & dukade ute. 
Sen ville han bada. 
När vi var halvvägs i poolen kom jag på att hästarna skulle ha mat.... Så vi fick gå upp & torka oss & gå iväg med alla höpåsar. 
Till slut kunde vi hoppa i poolen. Lite kallt först men helt ok. 
Det fick bli snabblunch efter badet, makaroner & köttbullar. 
Jobbet började 14 idag. Allt flöt på bra & det var en lugn kväll. 
 S & D var i Gbg på Liseberg men var hemma när jag kom hem så vi fodrade tillsammans. 
God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0