Mat & Glass

När vi var tillbaka i Binz gick vi ner mot strandpromenaden igen. 
Målet var the Steak House. Bosse & jag åt varsin god grillad köttbit - han med pommes medan jag bara tog Coleslaw & pepparsås till min. Gott var det. 
Sen gick vi en bit tillbaka mot hotellet & jag kunde inte låta bli att fota dessa "silvermänniskor"
Ser ut som statyer men rör sig om man lägger en peng i deras skålar. 
Fy vilket jobb. 
Dom står där helt stilla hela dagarna & kvällarna! Jobbigt! Inget för mig :0


Vi åt en glass oxå innan vi gick tillbaka till vårt hotell & spelade canasta igen. 
B & jag förlorade :-(
Men vi har vunnit varannan gång så det är jämt & "rättvist". :D
Nu är det God Natt <3
Tidig kväll för jag är jättetrött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0