Mockning

S & jag gick upp tidigt i morse. Före 07. 
Hon red Princen först, medan jag mockade våra 4 boxar. 
Sen tog vi Chante & "Rogga" samtidigt. Jag tränade lite Msv B:4 linjer, OM jag ska tävla...
Det var jättevarmt redan när vi gick upp så det fick bli duschen för Alla hästarna efter ridningen. 

Nybadad Chante
Sen var det Hermans tur. 
Han är så duktig - bara 3 år men gör framsteg varje dag <3
Duktigt.
Medn S gjorde honom iordning efter ridningen mockade jag hans box. Nr 5 för dagen. 
Efter lite fika hoppade jag i bilen & körde till Sjövik för att mocka box nr 6 :-)
Jag tar hand om Dajse i helgen. 

Jag gillar deras vackra "hjulblomma"

Väl hemma igen fick jag äntligen hoppa i poolen. La mig på en madrass i vattnet & bara njöt. B hittade oxå en madrass, kors i taket & låg en stund i solen. 

Till sen lunch blev det lax med sallad. 
Jag hann med att dammsuga både inne & i poolen sen innan B & jag tog Porschen & åkte till Grännaberget & åt räkmacka. 
Vilken härlig sommarkväll! +26 grader vid halv åtta. 


Vi åkte ner till hamnen i Gränna en sväng oxå & gick runt lite. 
Solnedgång över Gränna hamn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0