Ny häst

Igår söndag började vi dagen med ridning. 
S & jag skulle rida ut en sväng med Chante & Rogga. Men en liten bit upp i backen stod en ko på vägen. 
Vi fick vända. 
S gick hem för Rogga var väldigt spänd, medan jag fortsatte åt ett annat håll & klättrade lite 

Det som förr var en liten mysig skogsbacke är nu ett kalhygge... Inte så mysigt längre, men fyller sin funktion. 

Mitt på dan anlände Herman. 
En treårig skåning. 

E. Tabasco som stod hos Anna när S jobbade där. 
Verkar vara en snäll pålle :-)
Jag lagade pasta med kycklingsås till middag & åkte sen & jobbade 16-21. 

Idag började jag 7. 
När jag slutat gick vi till ridhuset med Herman. 
S linade honom först & sen satt hon upp. 
Han var jättesnäll :-)
Det gillar vi! Coola hästar är bra!


Jag red Chante efter. Pust. 
Det blev ett svettigt pass. 
Lite hagfix blev det oxå på kvällen. 
Princen har flyttat in till oss nu, så hagarna behöver va iordning :-)
Good Night <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0