Segt :-)

Semestern var efterlängtad & välbehövlig. 
Jag har faktiskt sovit väldigt mycket hela helgen. 
Jag red i ridhuset igår & red ut en sväng idag. 
Chante har varit "snäll" ute nu det senaste & det är skönt. Inga "frispel" :D

Efter min ridtur hjälpte jag S med Herman. Han är väldigt duktig & gör framsteg varje dag :-) snäll & go är han oxå. 
Vi tog en fika med Sam innan det var Princens tur. 
Han var trött idag <3

T & jag tog en promenad med S & Princen. Det blev 3,5 km idag. 
Igår gick jag 4 km. 
Maten bestod av fläskfilé + kycklingfilé med rostad färskpotatis.  Gott. 
Jag hade nog råkat hälla sömnmedel i såsen eller nåt för både T & jag somnade på soffan efter maten. 

Chanteklanten hade sprungit ur en sko märkte vi när han gick in. Typiskt nu när hovslagarn har semester en vecka till..


På kvällen rensade jag rabatterna lite & vattnade både ute & inne. 
S jobbade på Coop på kvällen så jag tog in Herman. Han är ute lite längre än dom andra. 
Lite kvällsgräs innan läggdags :-)
Nu är jag trött igen så dags för sängen. 
Good Night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0