Årstidsridning

Ledig idag oxå :-)
Skönt när det dessutom är kanonväder!
Jag gick ut & red direkt efter frukosten. Ridturen började i härligt vårväder med mjuka grusvägar/stigar. 

Fler vårtecken :-)

Sen red jag vidare & kom till vintern :-(
Det går en gräns några hundra meter upp i backen från oss, där det alltid är kallare/regnigare osv

Tur att vi bor där vi gör :D

B & jag tog årets första fika på uteplatsen. Härligt! Det var jättevarmt & skönt i solen!!
Sen åkte vi in till A6 en sväng. Jag köpte lite garn (är sticksugen) & så köpte vi en ny skrivare. Den gamla har tackat för sig :-(
Vi åt rester, det fanns så det räckte till allihop + till T:s matlåda. 
Det var inte läge att va kvar inne när solen sken så jag tog en PW på 6 km. S är förkyld så jag fick gå själv. 


Efter det var det klippning av Chante på schemat. 
Skönt att ha det gjort! Nu behöver han inte svettas så mycket!
Nu lite te & soffhäng innan sovdags. 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0