Glad Påsk!

Jag jobbade långfredagen & var trött när jag kom hem. 
Chante fick vila & jag ställde mig i köket istället. 
Jag gjorde en räkcheesecake & bakade rosenbröd till lördagens middag. 
På kvällen kom S hem från träningarna i Växjö. 
Med sig hade hon en ny häst som hon ska ha i träning några veckor. 

Verkar vara en snäll & go häst :-)
S & jag red på lörd fm. Sen var det dags för matlagning igen. 
M&M Flood kom vid 15 & vi åt en påskbuffe. 
En tårta blev det med 

Får jag säga det själv så ser den bättre ut än den smakar :-/
Idag söndag red jag på fm 

Skrittade ut en sväng i skogen. Skönt. 
Det var rätt soligt men blåsigt idag. 
Vi har ställt om till sommartid inatt. Jätteskönt! Jag gillar det!
Men jag kommer nog vara trött imorrn bitti när jag ska gå upp & börja 07. 
Anette var här en sväng på em. & vi åt rester från igår (mycket mat var det kvar!) 
Sen satt jag med bokföringen på kvällen. 
Nu är det God Natt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0