Hälsa?!

Måndag. 
Red efter frukosten. Inne med S & Rogga. 
Jag hann med lite lunch, en hamburgare & sallad + kaffe & två bullar (nyttigt & onyttigt! )innan jag åkte in till stan på Hälsoinspiratörskurs igen. Det var tredje & sista gången idag. 
Jag tog på lite vårligare outfit idag ....

Jag är nu riktigt inspirerad så nu får jobbarkompisarna passa sig!  ;-)
Tyvärr känns det som om flera av dom inte alls vill bli inspirerade :0

När jag kom hem bytte jag om & gick ut & sprang 5 km. Sen fixade jag två säckar gödsel som jag ska ta med till jobbet imorrn, till blivande potatislandet. 
Hann rensa en rabatt oxå innan jag gick in & duschade. 

Efter det skurade jag alla golv. Skönt att ha det gjort. 
Men sen började jag få ont i ryggen....
:-(
Varför? 
Ingen aning. 
Skorna... Converse är ju ingen hit men jag har ju inte gått jättemycket i dom idag...
Nu hoppas jag att Voltaren, spikmattan & värmedyna ska hjälpa så det inte blir värre tills imorrn. 
Fler vårtecken :D
Snödroppar i gräsmattan

Tulpaner på väg i rabatten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0