Hästmat

I morse red jag före frukosten. 
Jag fodrade & släppte ut Ammi & Rogga & gjorde sen iordning Chante & gick ut & klättrade en stund. 
Solen sken & det var några plusgrader. 

Skogen som jag brukar klättra i går inte att kalla skog längre tyvärr. Dom har kalhuggit ner allt :-(

När stallet var klart hann jag jobba lite innan det var dags att laga mat (lax) äta & cykla till jobbet. 
Jag jobbade 13-21 idag. S tentade på em så jag cyklade hem på rasten & tog in hästarna. 
Sen tog jag bilen tillbaka & tog med lite gödsel till det blivande potatislandet på jobbet. 
 
När jag nattfodrade ville Ammi ha en lite mysstund <3




Haha, hon är rolig när hon ska gosa. Älskar att bli kliad & ompysslad :-) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0