Jobb & ingen sömn.

Söndagen började som vanligt i stallet. Sen kom Sam in & fikade, efter det tog Malin & jag en promenad i solen. 
Vi gick ca 6 km. Skönt! 
Ridningen gick riktigt dåligt tyvärr. Jag måste klippa Chante. Han är lurvig som en nallebjörn :0
När jag gjorde iordning Chante efter ridningen höll jag på att dö av hunger! Messade Bosse om han möjligen kunde börja med maten ... 
Då blev det Chinamat istället. B hämtade medan jag fixade klart stallet. Sen somnade jag på soffan.Där & då kan jag sova men inte på nätterna...
Börjar bli jobbigt...
Jobbade lite med bokföringen innan
jag hämtade S vid tåget på kvällen. Hon var trött efter en intensiv men rolig helg :-)

Månd.-tisd har jag jobbat. 
Red ut en sväng på måndag fm, S gick med. Chante var snäll & höll sig i skinnet denna gången, tack & lov. Vädret var jättesoligt & härligt. 
Idag, tisdag, slutade jag tidigt - 12.45. 
Jag handlade på vägen hem. 
S & jag åkte sen direkt & hämtade spån vid sågen på Klämmestorp. 
Vi lagade pastarullar med kassler/riccottasås sen. Gott. 
Sen somnade jag lite på soffan igen ;-)
Orkade inte få ut & rida sen...
Imorrn är jag ledig från jobbet men ska gå på en "Hälsoinspiratörskurs". 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0