Jobb & komp

Igår, lördag jobbade jag 7-21. 
Jag tog med en spade så vi kunde gräva lite på innergården. Det ska sättas potatis bl a. 
Det var ganska skönt i solen så flera av de boende satt ute en stund. 
När jag var hemma mellan 13-16 tog jag en 5 km promenad i solen, skönt. 

Jag hann titta lite när S red Rogga oxå + sitta lite i soffan :-)
Var rätt trött när jag kom hem sen, det var min "ensamhelg" på jobbet så det blir ju lite extra jobbigt. Men det funkade bra ändå. 

Idag söndag har jag varit kompledig. Jag har ju varit på kurs på mina lediga dagar & ska dit imorrn igen (när jag egentligen skulle vara ledig) Skönt att få sova ut i morse!
Fint väder var det idag oxå. Trots det red jag inne. 
P,L Felix & Malte kom över & åt vid halv tre. B gjorde stek & potatis & S & jag gjorde fruktsallad. T bidrog med en god kladdkaka. 
Efter maten åkte P &L till stan & gick på bio. 
Småpluttarna var kvar hos oss & var goa & glada hela kvällen. Mysigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0