Björn :0

Jag var ledig i onsdags & torsdags.  
Jag passade bl a på att fixa manen på Chante, den var alldeles för lång. 
Före
Efter
Hmm syns knappt nån skillnad på korten va?! Men i verkligheten ser man skillnaden :-)

På em när jag läste på Facebook blev jag ganska förskräckt :0
En tjej som jag "känner" hade varit ute & ridit i skogen bakom vårt hus (mot Ransberg) & mött en BJÖRN!! :0
Läskigt!
Jag brukar ju både rida gå & springa där ......
Man undrade ju först om det verkligen var en Björn, men nu har den setts på fler ställen så det var sant!
Det blir ingen skogsridning el skogspromenader för mig på ett tag! 

Jag har jobbat hela helgen. 
I lördags hade jag delad tur. Då är jag "ledig" mellan 13-16. 
Vädret var kanon så jag passade på att sola & ta ett (sista?!?) dopp i poolen. 
När jag hade slutat i söndags åkte B & jag ner till Piren & åt. 
Jag tog en laxplanka som var väldigt god. Det var sista dan dom hade öppet för denna säsongen. 
Idag måndag har jag varit ledig. 
Skönt!
Man är ganska trött efter en jobbhelg. 
Jag red i ridhuset på fm. Travade över lite bommar. 
Sen hjälpte jag S att göra iordning Princen medan hon red Rogga. 
Vi åt stuvade makaroner & kassler idag. 
Anette kom & fikade på em sen tog vi in hästarna i Pias stall tillsammans. 
En 5 km lång promenad hann jag med på kvällen oxå. Gick tillsammans med Carola & hennes vovve. 
Kul med sällskap. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0