Förkyld

Jag blev superförkyld i slutet av veckan. Kämpade mig genom fredan på jobbet & låg sen för ankar i soffan hela lördan nästan. 
Jag hjälpte S lite i stallen på förmiddan för hon skulle iväg med två 4-åringar till Växjö. Till Amazings ägare. 
Där sov dom tills idag söndag & åkte sen på tävlingar i Tingsryd. 
Princen kvalade till Breeders med 
80,2 % Kul! 
Amazing kom tyvärr inte med dit i år. 
Vi "firade" lite när dom kom hem. 
Vi åt plankstek & nybakade bullar. 
Vi har bestämt att vi måste bli bättre på att fira framgångar! Oftast är vi så trötta när vi kommer hem att vi inte orkar....

Det hände andra grejer här igår oxå. 
Skriver bara att "Rogga" har flyttat så länge. 
Om jag ska skriva mer kommer det att stå alla fula ord jag kan inklusive J- la idioter. 
Utnyttja folk i 1,5 år & tro att man kan komma undan med det :-(
Grrrr
Åh vad jag hatar folk som är så in i H-vete fula & dumma. 
Oj, nu kom en del ord ändå. 
Men fortsättning följer....

Mina hästar fick gå på lite höstbete idag dom va lyckliga <3

Dags att sova för att orka jobba imorrn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0