Jobb & ledighet

Kort inlägg. 
Jag jobbade måndag-tisdag. 
Jag red på utebanan efter jobbet igår. Tyvärr är underlaget dåligt... Men det får gå nån gång ibland. 
Det har varit sommarväder ute :-)
S tävlade Princen igår. 
Hon kom till jobbet så jag kunde fixa tävlingsfrisyren innan hon åkte. 

Det var kvalitetstävling för 4-åringar. 
Men "lilla" Princen tyckte att det var jätteläskigt med domare osv så han ville inte galoppera nära dom... 
Så tyvärr är han inte kvalad till Breeders än.. Men det finns chans än. 
I
Nypermanentad :D 

Idag onsdag har jag varit ledig. 
Det verkar vara slut på sommaren igen. Det har varit varmt idag men mulet. 
Jag hjälpte S med Herman först & sen red vi ut med Chante & Prinsessan. 
Jag hann med lite bokföring innan jag lagade mat (torskgryta med potatis)
Sen åkte B & jag till P, Felix & Malte. 
Dom har varit 2 veckor i Grekland så det var längesen vi sågs. 
Malte var väldigt blyg idag något som Felix aldrig har varit ;-)
Felix leker med bilar
Lille Malte

Kvällen har varit lugn. 
Försöker hitta en klänning på nätet...
Behöver en den 1 Oktober :-)
Good Night <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0