Kräftskiva

Då är en jobbvecka till avklarad. 
I tisdags strök jag en jättehög med kläder, putsade lite fönster & flyttade in en byrå i tvättstugan. 
Blev riktigt bra :-)
= nöjd!
Chante hade sprungit av sig en sko igen.. Jobbigt! Ingen stor skada trots blodet :-)


I onsdags komvhovslagarn direkt efter jobbet. Sen red jag ut en sväng innan jag fixade mat. 
Efter det åkte jag till Ica & handlade. 
Väl hemma igen gjorde jag potatissallad, kantarell & västerbottenostpaj + bakade havreflarnskorgar och till sist gjorde jag "min" special chokladkaka med rom. 

Detta var till kräftskivan/grillfest med mina jobbarkompisar som ägde rum igår kväll (torsdag)
Vätterkräftor fick vi av en jättesnäll anhörig till en av våra "boende".
Dom var väldigt goda!
En tipspromenad hann vi oxå med & lite spel (med andra ord)
Hade en rolig & mysig kväll. 
Det blev lite kyligt framåt natten men det gick att sitta ute :-)
Josephine & Eva-Lena
Anna & Helena
Felicia 
Josefin & Linnea

Idag fredag, ledig dag, väckte jag Tim vid 06.40 - han hade försovit sig.... & jag hade väl nån känsla där som jag vaknade av :-/
Sen la jag mig igen & vaknade 9.45!!
Har nog inte hänt i världshistorien :D
Skönt ändå. 
Skyndade mig att äta frukost & red ut en sväng med Anette. 
Det enda jag åstadkommit sen idag är att köpa foder & spån + tagit en 4 km promenad. 
Snart läggdags igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0