.... upp & ner

Igår, lördag, var jag inte på bästa humör av olika anledningar. 
Blev inte så mycket gjort heller.. :-/
Jag red i ridhuset på fm. Det var varmt ute så det blev svettigt. 
S skulle iväg & tävla med Roger då jag fixade hennes hår efter ridningen. 
Hade tänkt åka med men stannade hemma istället. 
Hon har ju sitt team med sig :-)

Jag ringde Ester & vi tog en promenad (7 km) & en fika. Mysigt. Utom sista biten på promenaden som vi fick jogga pga ösregn :D 

Det blev pizza till middag. 
S & Rogga kom 2.a med 77% :-)
Bra gjort!

Idag söndag vaknade jag tidigt. Släppte ut hästarna vid 7.
Rogga var fortfarande lockig i manen efter gårdagens knoppar. 
Efter frukosten red jag ut en sväng. 
Härligt sommarväder har det varit idag!
S ville att jag skulle filma lite när hon red Prinsessan. 
Sen stack jag iväg en sväng. 
Kände att jag behövde det. 
Åkte till Charlies först & köpte ett par ridbyxor. 
Sen körde jag vidare till Hembygdsgården i Hovslätt. Jag har länge tänkt gå Hassafallsleden som utgår därifrån. 
Så fint var det! 


Jag gjorde även en extra avstickare upp på Varkullen. 
Svettigt att gå upp men vilken utsikt!

Härligt väder & skönt att röra på sig ordentligt :D
Promenaden blev drygt 5 km idag med mycket backar! 
Mina hästar fick gå & äta lite gräs på em i solen. 
Jag passade på att grilla idag, fläskfilé blev det. 
Gott! 
Det var sååå varmt när vi åt så jag tog på mig bikinin efter maten & hoppade i poolen & simmade lite. 
Låg i solen en stund sen & njöt. 
En skön & solig söndag är snart slut. 
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0