Julbord

En snabbupodatering efter en jobbvecka måndag till fredag. 
I tisdags åkte vi S, D, B & jag till Växjö för att äta julbord på Teleborgs Slott. 
Det har stått på min bucket list några år. 
Slottet är helt fantastiskt. Ett riktigt sagoslott. 
Det är S kompis Alice familj som driver slottet. 
Maten var jättegod och till den fick vi både rolig och vacker underhållning (sång) 
I fredagskväll hade vi traditionsenlig grötkväll med Mats & Marie. Vi var hos dom denna gången. Jag lyckades hålla mig vaken nästan hela kvällen! Somnade bara lite. ...
Ikväll, lördag den 23 har vi tittat på uppesittarkväll & spelat lite Bingolotto. 
Tim är hemma. Han & Amanda kom i onsdags. Har väl inte skrivit att han är gipsad igen... Han bröt högerarmen i  hockeymatchen i söndags. 
Pust, det tar visst aldrig slut med benbrotten i vår familj.  (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0