15-17/7

Jaha, så har flera dagar till av semestern gått....

Inget speciellt har hänt & inte mycket blivit gjort...
Känns sådär. 
Vädret är ju inget vidare heller. 
I lördags var det fint i alla fall. 
S & jag red efter frukosten. 
Sen kom P & barnen, B skulle meka med deras bil. 
Vi fikade & badade sen en lång stund. + 31 i poolen = helt ok :D

Mats & Marie kom vid fem. 
Då blev det bad igen & lite poolvolleyboll, äntligen :-)
Tyvärr gillade inte min fot den aktiviteten...
Vi grillade korv & åt potatisgratäng senare innan vi spelade Canasta. 
Vi vann denna gången!
Sigge var ute nästan hela dan & till efter midnatt. 
När vi gick in åt han lite mat & försvann sen. 
Vi hittade honom nerkrupen under mitt täcke. 
Jättetrött! (&frusen??) ;-)
Han sov sen nästan hela söndan oxå :0
Igår söndag var en slö dag. Vi red på em & satte sen fart & skurade mer i stallet. 
Det blir jättefint & luktar rent & gott!
En promenad hann vi oxå med innan läggdags. 

Idag tog Ester & jag en långpromenad. Så mysigt varje gång, vi pratar massor & skrattar ihop!
Sen bjöd hon på vårrullar (Mums) & blåbärspaj (smaskens)!

S & jag handlade & lagade mat. 
Red gjorde jag på kvällen. Det blev lite klättring bara. 
Vädret har nästan varit lite höstigt nu. Blåsigt & bara ca 17 grader. 
Inget skönt sommarväder precis. 

Det känns som om det är läge att planera nån höstsemester. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0