Föl & Sol!

Natten till igår (onsdag) sov jag jättedåligt. Det händer ju då & då..

När jag hade varit vaken en stund tittade jag på den digitala väckarklockan, där stod det 123 (alltså 01.23) 
Jag låg sen vaken länge & kunde inte låta bli att kolla klockan igen,
Då visade den 321 (03.21)
Haha, lite kul tyckte jag :D

Igår städade jag på fm. 
På em var S & jag iväg en sväng. 
Skriver efter helgen vad vi gjorde. 

Sen åkte vi till Fölet. Han har växt!
Han sov när vi kom & var jättetrött!
Jag gick fram & kliade honom & då la han ner huvet på mina fötter & hade dom som huvudkudde :-)

Vi åkte oxå bort till Sjogarp & hälsade på Alex & alla andra hästarna där. 
Allt ifrån små söta russföl till jättestor ardenner. 
Så härligt med många hästar i enorma hagar & vilken utsikt dom har ! Mot Vättern :-)

Idag skurade jag i stallet på fm. 
Det var meningen att vi skulle flytta en boxvägg så att alla boxarna blir lika stora. 
Rubins box har ju varit lite mindre än dom andra. 
När jag var färdig & alla verktyg inkånkade (svetsen var tung :0 )
så säger B ; 
Men oj det finns ingen regel där i väggen att skruva väggen i....
Vi måste alltså skruva ner väggskivor & spika dit en regel bakom innan vi kan flytta väggen....
Vilket inte blev gjort idag för vi hade inte tillräckligt med tid på oss innan hästarna skulle in igen...

Inte kul när man har förberett & planerat & det bara skiter sig :-(

Resten av dagen har vi spenderat i solen & poolen :-)
Äntligen lite härligt semesterväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0