Mys-helg

Vi har haft en lugn & skön helg i Kolaryd. 

Min fina Syster Mia & hennes Roger kom ner till oss i fredags. 
Stackars Roger är gipsad & hoppar på kryckor. Inte kul :-(
Både lördag & söndag hade vi kanonväder & solade & badade & grillade. 
På lördagkvällen satt vi ute & åt fondue, mysigt :-)
Vi var ut en sväng till fölisen oxå & borstade lite på honom. Mycket av fölpälsen har ramlat av nu. 
I måndags åkte vi upp till Gränna & åt i hamnen. 

Idag tisdag åkte Mia & Roger vidare till Väröbacka, där Rogers bror bor. 
B & jag tog en tur till Ullared. Vi var inte ensamma om det :0 
Det var mycket folk men gick bra ändå. 
Jag köpte bl a 2 nya stalljackor.

På kvällen sprang jag en runda. 
Har suttit still alldeles för länge :D
Jag har ju inte ridit heller på några dagar...
Chante är såld. 
Vi besiktigade honom i onsdags helt ua & i lördags kom hans nya ägare Karolina & hämtade honom. 
Snyft 
Han får det jättebra där. Men visst saknar jag honom! 
I stallet just nu står Princen & Alice (från Växjö):s häst Twain. 
Karro hade med honom upp när hon kom för att hämta Chante. 
Stephie ska rida honom ett par veckor. 


Äkta poolhäng :D
Fonduekväll
Fina Enchante
Tacomiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0