Tävling i Mjölby

Vi åkte hem från Tyskland i lördags. 

Regnet fortsatte att ösa ner. 
När vi kom över på svenska sidan såg vi faktiskt solen igen :-)

I söndags var det genrep inför Falsterbo för S & Princen på 
Mjölby Ridklubb. 
Dom startade en LA:3 & vann med drygt 72%. Roligt!!
Vi åt tillsammans här sen. Jag gjorde fläskytterfilé med ris medan S & Carina åkte till hästarna (bl a Ammi & fölet) i Gölhult en sväng. 

Idag har jag ridit lite i ridhuset, sen åkte vi till Gölhult. 
Ammi & fölet går tillsammans med Ellie (Carinas avelssto) & Leonore 3 år) 
Fölet har där två extramammor <3
Särskilt Ellie tar hand om honom mycket. Hon har inget eget föl i år men är nu dräktig igen. 

S fixade maten efter att vi hade storhandlat. Vi åt kycklinglasangette. 
Gott. 
Nu har jag satt mig i soffan efter att ha kört röjsågen en bra stund. 
Har röjt vid infartsvägen och runt en del av hagarna. 
Jag får röja ett par timmar till nån dag för att bli klar. 


S & Prince Boy in action
Glädje på prisutdelningen :D
Trött Fölis <3
Ammi & fölet
Älskar att bli kliad
Ellie & Leonore, mor & dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0