Berlin

Hej!

Okej, nytt försök. 
Det tog ganska lång tid att köra de 28 milen mellan Lubeck & Berlin. 
Jag hann somna flera ggr :D
Hotellet är bra. Ligger mitt i smeten. 
Vi har gått en hel del i em & passerat varenda märkesbutik som finns på denna jord. 
Prada, Gucci osv Allt finns på "våran gata"
Vi var oxå bort till Gedächtniskirche,
En kyrka som blev bombad under andra världskriget. 

Vädret har varit alltifrån sol +28 gr till åska & regn. 

Nu ska jag försöka lägga upp bilder igen...
Har inte tagit så många men hoppas det funkar. 

Äntligen!!
Första bilden är från ett lunchstop. Jag åt en god sallad. 
Sen har vi kyrkan, eller det som är kvar av den. 
Sista bilden är från en mysig bar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0