Fullt ös - medvetslös

Idag vaknade jag 06.30. Lite tidigt kanske på ledig dag. 
Men vi, S & jag gjorde oss iordning & gick ut för att fixa stallet & hästarna. Sigge va först ut. Men inget blev som planerat idag. Stackars S blev frustrerad... ;-)
Det är ju höstlov så fast vi var tidiga i ridhuset så dök det strax upp två ryttare till. Sigge verkar inte jättevan vid att ha sällskap i ridhuset så han blir ganska "okoncentrerad"
Vi bestämde oss då för att gå ut en sväng istället. S tyckte att det var dags för mig att rida. 
Visst! Men man måste upp på hästen då. Jag har lite ont i ryggen så det hugger till i vissa lägen & har därför svårt att sitta upp från backen, jag behöver en pall. 
Men det finns ju ingen i skogen eller på vägen. S försökte slänga upp mig...... men det misslyckades ;-) Så det blev ingen ridtur. 
Jag fixade i stallet sen, mockade, putsade träns, stövlar & skor. S red Princen. 
Sen hann jag dammsuga innan Anette kom på en fika. Hon hade med sig en massa gott fikabröd :-)
S hade föreläsning vid 13 & då åkte jag till Granngården & Charlies + Ica & handlade lite. Jag ställde bara in matkassen, bytte om & gick ut & sprang en sväng. Jag hann bara med drygt 3 km idag - runt Labbarp. 
Hem igen & gick direkt på matlagningen. Idag blev det Canneloni med Ricotta/tomatsås, mozzarella & babyspenat, stekt kassler & sallad. Gott som omväxling.  (null)
S & jag åt i soffan.  & sen vet jag inget mer. Jag tvärsomnade :0
Jag gör ofta det om vi äter lite sent. Kvällen ägnade jag åt bokföringen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0