Ledig tisdag

Ledig idag men hade ändå klockan på 07. Stephie är ju väldigt fullbokad så vi hade bestämt att rida Sigge vid 8. Han skötte sig bra. 
Vi tog PB & Leonore direkt efter. 
Jag red Princen. Han har vilat ett par veckor nu & ska joggas igång. Han är ganska lat nu faktiskt. 
Det var riktigt regnigt & tråkigt väder. 
S & jag tog fixade lite mat innan hon åkte till skolan & jag åkte & handlade. 
Först var jag på Backamo & köpte ljus, sen hämtade jag ett paket innehållande ett par iläggssulor på Statoil. Försöker underlätta lite för vänsterfoten. Ica blev sista stoppet. Lyckades handla för en tusenlapp där. 
Jag hade planerat soffhäng sen & vila. Det gick bra en stund. Sen gick jsg ut i köket & gjorde Pappas Jägmästarsoppa. Mums! Det är en trattkantarellsoppa som är så himla god! Till den bakade jag snabba frallor med havrekli & dinkelmjöl. Jättegott. Tyvärr åt jag för mycket - inte bra. 
Jag hann med lite bokföring oxå + betala räkningar.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0