Sigge

Sigge katt ville gosa extra i natt. Han kom till mig tidigt på natten.              När jag till slut vände på mig bort från honom för att sova lite till, hoppade han över mig & la sig rakt över ansiktet. Hahaha, han är så söt. 
Efter frukost fixade jag stallet & sen tog jag en promenad runt Labbarp. 
Det såg ut att bli soligt väder i morse men det mulnade på ordentligt. Det var skönt ändå med en PW. 
Nere vid skolan & kyrkan har dom byggt en jättefin gärdsgård. Jag gillar såna. Det är barndomsminnen.  (null)
Jag hann förbereda maten innan jag gjorde i ordning Sigge häst. 
S red först & sen var det min tur.         Han är väldigt mycket unghäst än. Jag kommer behöva S hjälp ett bra tag framöver :-)
Vi åt skinksnitzel & ris innan jag åkte till jobbet. Jobbade 14.30 - 20.30 idag. 
Nu är det dusch & sovdags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0