Tappad röst

En vecka drygt har nog gått sen jag skrev sist. 
Jag har jobbat mycket. Bl a hela helgen + idag, måndag. 
Förra veckan var jag ledig torsdag & fredag. Redan på måndagen började jag bli hes & på onsdagen var rösten nästan helt borta. Svårt på jobbet då de gamla inte hör så bra....
På kvällen kom Mats, Marie & Peo & Helene. Bosse hade gjort tacos & det var gott men tråkigt att inte kunna prata. 
På torsdan red S Sigge tidigt & sen åkte jag, Josephine & Felicia till Trollhättan för att träffa Helena & lilla Ester (fd jobbarkompis)
Vi träffades på Överby köpcentrum. Kul att ses igen & hennes lilla var verkligen jättesöt <3 (null)
Hon somnade gott hos Jossan. 
Vi åt, som alltid när vi ses, på Rosegarden. Gott som vanligt!  (null)
Helena & Ester <3
Vi shoppade en del oxå :-) Bl a ett par jeans & nytt porslin. Det får bli julklapp till guben.  (null)
Det heter Marmor & jag gillade det! Har letat länge. Hoppas B tycker om det sen med...
Vi avslutade dagen på en glassbar. Där fick man ta glass (mjukglass i olika smaker) själv + strössel & såser och andra toppingar & sen betala efter vikt. Bra koncept tycker jag!  (null)
Mums! 
Den icke fungerande rösten blev inte bättre av iskall glass kunde jag konstatera. 
På jobbet i helgen drack vi hett honungsvatten med citron både Jossan & jag. 
Idag har jag haft lite mer röst äntligen. Jag jobbade 7-12.30 bara. Skönt. 
S & jag tog Sigge till ridhuset direkt när jag kom hem. S red först & det har hänt mycket nu. Hon är verkligen superduktig Stephie. Är så impad över det hon gör med unghästarna!! Jag red oxå en stund. 
Efter lite mat & soffhäng kände vi att det var dags för en PW. Trots småregnande gick vi 8 km. Skönt. 
Imorrn är det äntligen ledig dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0