60 år

Idag är det Bosses 60-årsdag.
Det är anledningen att vi är här hela familjen. 
Men någon ville inte att vi skulle få fira idag heller (har min 50-årsdag i tankarna)
B mådde inte bra igår em/kväll. Han fick feber & blev risig i magen. 
I morse mådde han skit när han vaknade & har ju haft svårt att få i sig sina mediciner. Jag pratade med vingvärden & hon pratade med läkare. Men vi slapp ta till doktorn för morgonens medicin funkade till slut. Så skönt. 
Men vi har varit i lägenheten hela dagen. Jag har löst korsord, läst & lyssnat på poddar. Bosse har sovit mest hela dan. 
Vi satt utanför en stund & spelade en yatzy det var precis vad han orkade med. 
Stephie & Tim köpte med mat till mig från restaurangen dom åt på, så jag fick en Caesarsallad som jag åt utanför.  (null)
Det var inte så här vi hade planerat...
Stephie har fixat en tårta oxå som står i deras kylskåp - hoppas den är ätbar imorgon...
Nu är klockan 20.15 då är det väl ok att sova eller? Jag borde vara superutvilad efter det här. Men oron när nån i familjen är sjuk är galet jobbig!
(null)

(null)
Fina bilder i solnedgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0