Blöt katt

Jag fixade stallet i morse före frukost. S kom oxå så vi åt frukost tillsammans alla fyra. 
Tim skulle iväg senast 9.30 & vi hade en "uppgift" att göra tillsammans innan dess. 
Vi gav aldrig B sin 60-årspresent i Grekland. Han mådde ju så dåligt & tyvärr hade presenten troligen fått honom att må ännu sämre...
Men idag när vi var alla samlade tyckte vi att han var pigg nog att få den.  Samtidigt som vi lovade honom dyrt & heligt att han inte behövde nyttja den.
(null)
I kuvertet ligger det biljetter till Venedig med 3 nätter på 5-stjärnigt hotell....
Vårt förslag att "byta" det mot en ny flaggstång tackade han mer än gärna Ja till :D
Jag förstår att han inte vill resa - jag vill inte heller resa mer, med honom ;-)
Samtidigt är det ju jättetråkigt...
Jag skjutsade B till stan sen, han ville klippa sig. 
S red Marengo under tiden.  (null)
Han är så stor! 
När Siggekatt kom in tyckte B att det var dags för lite kattvård. 
Vi klippte klorna & sen åkte han in i duschen. Det är inte hans favoritställe men han börjar bli van & piper lite bara. 
(null)
Han ser så ynklig ut när han är blöt, stackarn. 
Han har varit riktigt gosig idag & sovit långa stunder i knät. Lite missnöjd emellanåt för att han inte fått gå ut mer. 
På kvällen åt vi tacos med S & D & tittade på Mamma Mia filmen. Den första som är inspelad på Skiathos & Skopelos.  
Jag missade ju att se de flesta platserna i Grekland där inspelningen är gjord men ett par hann vi se innan B blev sjuk. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0