Borta bra men hemma bäst!

Vi tog oss hem! Så skönt! 
Hotellägaren var snäll & lät oss behålla ett rum hela dagen så Bosse kunde vila. Planet gick inte förrän 21.50. 
(null)

Men som sagt resan gick bra. Vi la oss i våra egna sköna sängar vid 03 natten mellan söndag & måndag. 
Jag vaknade redan 06.30 & gick ut & fixade stallet. Kände mig pigg & full av energi. Huset var i stort behov av städning när vi kom hem & jag ville sätta igång. 
Men då kom lille Sigge katt & han ville mysa & gosa <3
Han var verkligen överlycklig att vi var hemma igen! 
Han & Bosse sov i sängen hela dagen, så jag ville inte störa med dammsugaren. Sigge är rädd för den. 
(null)

(null)

Hästarna mådde bara bra dom också. S & jag tvättade PB på fm. Klockan två var det bokat besiktning i Vaggeryd. 
Han gick igenom UA! Skönt!     
På kvällen var Sigge ur go som helst. Han ville ligga så nära som möjligt, panna mot panna & hålla fast min arm med tassarna. Så sööööt!  (null)

          
Idag är det tisdag. B mådde fortfarande inte bra så jag ringde VC. Dom rådde oss att åka in till sjukhuset Det var lugnt på akuten tack & lov. Så B fick hjälp ganska snabbt. En hel del prover togs & dom satte dropp. Sen fick han välja om han ville åka hem el läggas in.  (null)
Jag var vrålhungrig när vi åkte hemåt efter 14 så jag köpte med lite från McDonalds. 
Jag hann med lite städning och handling sen. 
Gjorde en minestronesoppa  på kvällen som B faktiskt kunde äta lite av. 
Nu är det sovdags igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0