Ingen bra dag

Dagen började med stallet som vanligt. Efter frukosten började jag skura PB:s box. Sen sprang jag över till ridhuset med jämna mellanrum för att ha lite koll på S när hon red 4-åringarna. 
B åt helt fel saker till frukost , enligt mig & har mått skit hela dan. 
Hur jobbigt är det inte när man är orolig för nån som mår dåligt & man försöker hjälpa till med goda råd & personen skiter i vad man säger. 
Jag är så frustrerad & stressad på det här. Känner oxå att jag borde vara inne & sällskapa samtidigt som jag är superstressad över allt jag har att göra....
Ingen bra semester det här. 
Jag åkte & handlade & gjorde kokt torsk, potatis & lite äggsås till lunch. 
Men det gick inte heller hem. Jag åt lite själv & slängde resten. 
Vi skurade klart boxen & S mockade hagen, innan hon longerade Sigge en stund.  (null)
Nu fattas bara lite färg. 
På kvällen blev det bokföring, vattning av alla blommor ute och 5 km på crosstrainern.  (null)
Tim var snäll & tog in den från garaget där den stått några år. 
Jag får ha den i hans rum, Tack :D
Nu är det dags för duschen & sen sovdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0