Jobb

Jag har klarat av en veckas jobb. 
Började med en måndag - fredag vecka. Det var riktigt skönt när det blev fredag. B fixade räkmackor.  (null)

I tisdags blev mitt onda i ryggen/armen värre. Jag har haft ont mellan skulderbladen ett tag & det har strålat ut i armhålan & ner i armen. 
Nu tappade jag känsel i lill & ringfingern oxå. Jobbigt. 
Jag försökte få tag på kiropraktor eller naprapat men ingen hade tid när jag inte jobbade. Jag bokade massage istället, för att göra något! 
Problemet kvarstår men ryggen är lite mindre ond & arm/ fingrar lite mer :-/
På hästfronten har det hänt lite. 
Marengo åkte hem i söndags & Twain kom istället i måndags. A lämnade av honom & sen lastades Charming för att åka ner till Skåne för Cillaträning. 
(null)
Twain

Sigge är igångsatt igen efter "semestern". Han han har varit snäll & lugn. 
Idag fick både Charming & Sigge gå en runda i skogen. 
Häromdan när jag mockade hos Sigge stack det upp något ur spånet. Det såg ut som en järnkrok. Jag vet inte varför men jag böjde mig ner & tog upp "kroken" med handen. 
När jsg såg vad det var blev jag alldeles kall :-0 (null)
Det var en ORM. Fy - jag hatar verkligen ormar! Den var död så jag vågade vara kvar & mocka klart. 
Jag själv har gått tre promenader på 3 km per gång idag. 
På kvällen spelade vi canasta med S&D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0