Malplacerad

Efter att ha fixat stallet på morgonen åt vi tidig lunch (soppa)
Jag hann städa huset oxå, i alla fall dammsuga. 
Klockan 12.15 gick tåget från Bankeryds station mot Skövde. (null)
I Skövde bytte vi tåg & åkte mot Örebro. 
Vi köpte kaffe & en muffins & tog med på tåget. Billigt & bra... 30:- för en kopp kaffe & 35:- för en muffins... (null)
Väl framme i Örebro stod en kille från Porschecenter & väntade på oss. 
Han skjutsade oss till centret för att B skulle hämta sin nya bil. Han fick köpa sin egen 60-årspresent....
Hur bra känns det? 
Är det fel tanke av mig?
Men, men Grattis till honom då. 
(null)
Glad var han i alla fall!
Men som sagt, jag har sällan känt mig så malplacerad som i Porschecentret. Kan inte förklara riktigt men vi lever i helt olika ekonomiska "skikt". 
Och jag vill inte spela i en högre division än där jag hör hemma...
Svårt att förklara men så känner jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0