Naprapat

Idag var jag ledig. 
Lyckades boka en tid hos naprapaten på eftermiddagen. Måste blivit en återbudstid för igår fanns det inget förrän den 18/9. 
S & jag åkte på stan först & handlade lite nödvändiga saker. S behövde även förnya sitt körkort. 
Vi hittade fina jackor på Hööks oxå som vi ska brodera på. Köpte hyaluron till Sigge och sen tog vi vägen förbi homeopaten och köpte mina livsnödvändiga piller. 
Det blev en snabbfika sen innan vi tog över hästarna till ridhuset.  
Twain åkte hem i måndags så nu är det bara Sigge & Charming hemma. 
S red Charm & jag gick en stund med Sigge. Tanken var att longera honom lite men han hade andra tankar i huvet. 
Bus... & det orkar jag inte med min rygg/nacke/arm. 
S fick longera honom efter att hon va klar med C. 
Jag fick ganska bråttom iväg sen. Hade tid hos naprapaten 14.30 
Han knäckte till nacken rätt ordentligt (inte min favoritåtgärd precis) så nu hoppas jag att jag snart känner mig bättre. Ska tillbaka om  2 veckor. 
Vi lagade vegetariska köttbullar med potatismos till lunch/middag. Gjorda av champinjoner & linser. Jättegott! 
(null)

Vilken sovställning han har lille Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0