Skiathos

Längesen jag skrev igen. 
Våren var lite jobbig. Kände mig trött, matt & kraftlös, trots kanonväder!
Det har inte varit så fin Maj-Juli på ca 200 år säger dom. 
Inget regn = snustorrt ....

Nu är vi iaf på Skiathos, Grekland. Vi=Bosse, jag,Stephie & Danne, Tim & Amanda + Peter,Lisa & barnen. 
En jättefin liten ö, hotellet är bra & havet är varmt & skönt. 
Vi kom hit i söndags, planet var försenat så vi var inte på hotellet förrän ca 23.30
Vi har badat i havet, badat i poolen, solat & gått på stadsvandring hittills. 
Sen spelar vi canasta oxå! 
(null)

Idag är det onsdag & Bosse har inte mått så bra. Han & jag har mest varit på rummet. Vi var nere & badade lite i havet oxå. 
Skönt med en lugn dag. Jag är lite bränd så det är bara skönt att inte vara för mycket i solen. 
Stephie, Tim & co hyrde fyrhjulingar på fm & åkte iväg för att utforska ön. Mysigt! 
Imorgon fyller Bosse 60 år. Vi får se vad vi hittar på. 
På fredag har vi tänkt ta båten till grannön Skopelos. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0