Skopelos

Natten har varit ok. B har varit vaken ett antal gånger men inte mått dåligt. Haft svettanfall men inget annat.        Så skönt. 
Jag har lyssnat en del på min ljudbok och poddar inatt för det är ju svårt att sova när man dels inte gör nåt på dan + att jag vaknar så fort B gör det för jag är orolig att han mår dåligt igen. 
Men, vi kunde gå upp & äta frukost med dom andra iaf vilket var jätteskönt!  (null)
Utsikten från vår restaurang 
Efter frukosten gjorde de andra sig redo för dagens utflykt till ön Skopelos. 
Dom tog färja över & lovade att hålla oss stackare som inte fick åka med uppdaterade. 
Första bilderna kom från Kastani Beach där flera av scenerna i Mamma Mia filmerna är inspelade. Ser hur fint ut som helst!  (null)
T&S på Kastani Beach. Vilket vatten! 
Deras nästa stopp var Agios Ioannis kapell som oxå var med i filmen & ligger på en jättehög klippa. 
Så läckert (null)

(null)

(null)
På väg ner. Branta trappor :0
B sov hela förmiddagen, jag satt utanför & löste korsord + kollade mobilen :D (Tack & lov för mobilen i det här läget! ) 
Vi gick upp till restaurangen vid halv två & jag åt en grekisk sallad.  (null)
B smakade bara ett par tomatbitar.. Sen åt han en banan. 
Lite bad i poolen blev det på em. Bosse la sig på en solstol i skuggan & sov & jag simmade en stund & solade lite.  (null)

(null)
Vilken utsikt man har när man ligger här vid poolen. Riktigt vackert! 
Efter en dusch gick vi i sakta mak bort till Ithaki, en närliggande restaurang. 
Vi beställde moussaka båda två. Den var jättegod men mäktig! B blev proppmätt på 3 matskedar! Jag åt mycket men långt ifrån allt. Har ju inte heller ätit så mycket dom här dagarna. 
Om inte ungdomarna dröjer för länge ska vi spela en omgång canasta när dom kommer hem. & äta 60-årstårtan som står & blir förstörd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0