Bank & Nick

Klockan ringde 07. Fast jag gick faktiskt upp innan den ringde. Jag har inte sovit så bra på ett tag. 
S & jag gick till ridhuset direkt efter frukosten. Jag skrittade Sigge barbacka först medan S red Fia. Han är snäll Sigge, verkar finna sig i det mesta. Vi har haft några hästar som har bockat när man sitter barbacka, när dom känner sittbenen i ryggen. Men jag hade både täcke & schabrak. 
Min ridning (med sadel) gick inge vidare idag... 
Snabb dusch med hårtvätt sen & snabbt fixa mig i ordning för att va på banken 11.00 
Vi pratade pension, testamente & försäljning av fastigheten i Huskvarna. 
Det är mycket att tänka på. Christer bjöd sen på lunch & det var precis att jag hann hem & släppa av Bosse & köra till jobbet. Jag jobbade 14.45-21.30 idag. 
Det var lite julfest på jobbet idag. Det var fint dukat i samlingssalen med bordsplacering för dom gamla. 
Nick Borgen kom & sjöng & sen bjöds det på Janssons frestelse och köttbullar med vin, öl eller valfri dryck. Jättemysigt & alla var väldigt nöjda. 
Kul 😃
Vi hade en rätt lugn kväll sen Josssan & jag.  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0