Spån & Spring

Jobbade 7-13
Det var gemensam frukost på jobbet idag. Aktiveringen ordnade typ hotellfrukost med omelett, ägg, prinskorv, köttbullar, frallor, julskinka, julgröt m.m m.m. Jättegott. Alla våra boende följde med utom en som aldrig vill gå med på nåt. 
På hemvägen hämtade jag spån.  (null)

Tur att man har stor bil! 
Bosse hade kaffet klart när jag kom hem. En kopp & en yatzy senare gick jag ut i stallet & tog in hästarna. 
Jag har glömt sätt upp julbelysningen runt fönstren i stallet. Brukar sätta upp den till 1:a advent. Nu fixade jag det idag i alla fall. Skönt - det blir så fint 😊
Jag passade på att springa en sväng oxå. Det blev 5 km & jag hann innan det blev mörkt. Det har varit soligt & fint idag & ett par minusgrader. 
(null)

(null)

(null)

Det gick hyfsat lätt att springa idag. Trots att det är ett bra tag sen jag var ute nu. 
Vi hade riktigt hästmys på kvällen S & jag. Båda hästarna är jättegosiga. 
Kolla bilderna! Mest på Fia idag. 
(null)

(null)

(null)

(null)

😘 Haha, rolig häst! Väldigt speciell "pussteknik" 😂
(null)

Mina fina ❤️😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0