Felix 12-11-12

Jobbade 7-13 idag. Det är lagom.
På vägen hem hämtade jag spån, det var helt slut hemma. 
Jag bytte om till ridkläder direkt & gick över till ridhuset. 
Igår hjälpte S mig när jag red & det kändes ganska bra faktiskt. Idag var känslan inte lika bra, tyvärr... 
Det blev en snabbdusch sen & lite hårfix innan vi åkte till Felix som fyllde 6 år! Åren går fort!  Han fick in-libes av oss & tog på dom & började åka meddetsamma. Kul!
(null)

(null)

Han körde så svetten rann 😅

Jag var ledig helgen som var.  I lördags åkte S & jag till Mosslunda i Skåne.          S skulle prova en häst. Ett fint 5-årigt sto som hon får låna. Dom såg ut att trivas tillsammans & S bestämde sig för att "Fia" får flytta hem till oss. 
S&D åker ner & hämtar henne nästa helg. Då blir Sigge glad, han har ju varit själv i stallet ett tag nu. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0