Jobbhelg

En helg på jobbet är avklarad. Jag slutade 13 idag & var riktigt trött när jag kom hem. Men S & jag gick ändå direkt ut i stallet & jag fick en bra träning med Sigge. Kändes ganska bra faktiskt 😃
Sen blev det en kopp kaffe & en tupplur i soffan. Så skönt. 
I fredags slutade jag oxå 13 - då var jag piggare när jag kom hem & tog en löprunda. 
Lördag & söndag var det kvällsjobb. Jag bakade på lördag fm. Jag hittade ett recept som såg gott ut & frångick mina traditioner att inte baka saffransbullar före 1:a advent. 
Det blev saffranskrans med mandelfyllning till AllHelgona i år. 
(null)

Vi hann ta ut Sigge på en runda i skogen oxå. Vädret var jättefint. Härlig början på November! 
(null)

(null)

(null)

(null)

I Söndags red S i ridhuset. Jag hann oxå städa lite innan jobbet. 
Imorrn är jag ledig i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0