Nässjö

Jobb 7-14 blev det i lördags. Jag får visst aldrig semester när jag vill ha det.. Men det funkade ju att jobba morgon - inte kväll som jag egentligen hade. Snälla Felicia "bytte" med mig. 
Efter jobbet passade jag på att sova lite för att inte somna direkt efter middagen på kvällen. 
Jag hade ca en timme på mig att duscha, fixa lite i stallet & sy upp ett par nya byxor. Det gick nästan :-D
Tim kom förbi här & så åkte vi tillsammans till Amandas föräldrar i Nässjö. 
Dom bjöd på jättegod mat & många skratt. Tiden går fort när man har kul så vi var inte hemma förrän 00.45
Sen hade jag svårt att somna. Siggekatt hade saknat oss också & tyckte att vi skulle gosa så han såg till att jag höll mig vaken ett tag... (null)
Lille Kissen har börjat sova i handfatet igen, på dagarna. På natten sover han hos oss. 
S & D åkte ner till Skåne för att träna lördag & söndag & hämta hem Fia. 
Jag gjorde så lite som möjligt på söndagen innan jobbet. Jag var riktigt trött. Jag lagade mat, fläskkotletter med sås & potatis, så att S&D hade mat när dom kom hem med. 
Jag jobbade 15-22 igen & var inte hemma när Fia flyttade in. Men allt hade gått bra. Siggehäst är nog jätteglad att ha sällskap igen. 
Idag är det måndag & jag har varit ledig. Jätteskönt. 
S & jag tog hästarna till ridhuset efter frukosten. S red Sigge & jag gick med Fia.
Efter lite kaffe tog S & jag en långpromenad i det grå, kalla höstvädret. Vi gick 9 km. Skönt
Det blev torskrygg att äta idag. 
Det blommar fortfarande ute den 19 November! 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0