Ses om en månad

Dagen gick i full fart. Det gör även detta inlägg. 
Jag åkte ner till vårdcentralen på morgonen. Det var dags för dom årliga blodproverna. Jag passade på att handla lite oxå. 
B hade kaffet klart när jag kom hem & vi gjorde en färskpressad juice. 
Sen var det dags att ta på ridkläderna. S hjälpte mig idag men känslan blev inte lika bra som sist, tyvärr. 
Både S & B åkte iväg sen, åt varsitt håll. Eftersom jag skulle börja jobba kl 14.30 så hade jag ca 2 timmar "över". En dusch & lite strykning blev det innan jag åt en hamburgare. 
Sen hörde jag av mig till A dom ska åka på rehabresa till Teneriffa på söndag & va borta en månad. Hon hann klämma in en timmes promenad med mig. 
Vi gick nere vid Vättern, det är så fint där! Nu ses vi inte förrän efter jul troligen. 
Jobbkvällen gick bra. Dock måste jag jobba 7-14 imorrn trots beviljad semester.... Min vikarie kan plötsligt inte... Men det är ändå ok. Vi ska bort på kvällen men det funkar ju ändå. Förutom att jag nog kommer att vara jättetrött efter att ha gått upp 05...
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0