Brittsommar

Vilket väder vi har haft nu flera dagar. +20 idag! Så skönt! Maskrosor & andra blommor blommar igen. 
Härligt! Då kan t om jag gilla hösten. 
Klockan ringde 07 idag med. Jag fixade hästarna & stallet innan vi åkte till Elmia 8.45. Idag bara för att vara publik. 
Vi tittade på 5-årsfinalen först & såg Anna S (som Stephie jobbade hos) komma 2:a på en jättefin häst.         Efter det var det Clinic + testridning av de 4-åringar som gått till final. 
Det var en besvikelse tyvärr. Det gick inte att kalla det Clinic det var mer en intervju av 2 duktiga ryttare. 
Vi gick lite på mässan, delade en pizza & såg Mikaela vinna 6-årsfinalen (!!!) innan vi åkte hem. 
Soffan hägrade när vi kom hem & hade tagit in hästarna. Jag slocknade direkt. Sååå trött. Det var helt omöjligt att hålla mig vaken. 
Jag tvingade mig att gå upp när S ropade att hon skulle rida Sigge.  
Han var jätteduktig idag. Efteråt gick vi ut en sväng & jag tog några kort på vår söta Sigge 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
❤️💖🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0