”Ledig dag”

Idag har jag varit ledig från jobbet. I alla fall från det ena jobbet. 
Efter frukosten gick jag ut i stallet tillsammans med S & vi fixade det + gjorde iordning Sigge & gick till ridhuset. S fick rida idag med. Dom gjorde ett par rena byten idag!
Vi fixade lite gofika efter
(null)
Eftersom jag jobbar i helgen städade jag idag. 
Till middag blev det cannelloni. Gott. 
Vädret har varit soligt & fint även idag. Det blommar fint ute än, hösten har varit helt ok än så länge!
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag ringde Ester på eftermiddagen & frågade om hon ville ta en promenad. 
Det ville hon. Vi gick vid 16 & var hemma ca 18.45. Långpromenad med fika på Landhs. Jättemysigt. Vi skrattar mycket tillsammans.  (null)
Kortet är taget vid Nyarpsstugan, det är så fint däruppe. 
På kvällen satt jag med mitt andra jobb, bokföringen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0